Uppehåll bara för Förskoleupproret ...

publicerat i Allmänt;
Tagit all överbliven kraft nån vecka eller ttvålen nu ska jag vara här och nu med resten av det som är viktigast i mitt liv - min familj :)
 
stormar ute och är plusgrader
igår spöregnar det och det finns inte en gnutta snö 27 november !!!
meeen jag bor ju i Norrland hallå hallå!
 
idag bakade jag choklad och nötters min kärlek fyllde 47 år idag :)
fast han missade lite sett normalt firande med att bara ha läst överskriften på ett A4 från skolan .... Julmarknad och tjoppan skulle sjunga ....
så jag åt middag själv och sen kom dom spatserande med hamburgare i magen och bara lite tårtsugna 
 
nåja ingen sur min hos nån i alla fall och fika blev det en alldeles vanlig onsdagkväll
på lördag blir det födelsedagsmiddag på stan :)

Kommentera inlägget här :