Låg energiförbrukning i helgen ....

publicerat i Allmänt;
Så skönt att bara göra vill och orka saker !

Prommisar , lite bakning , matlagning, kramar och pussar och tvättvikning och bastubad:)

Som vanligt är jag lika överraskad varje gång jag får mens ( efter 35 år) ... Och nu mestadels för jag glömmer och fylla i mensappen i telefon ... Suck så dålig jag är eller ojj vad lite jag bryr mig .... Kanhända mer sant !!!
Men i alla fall motas nu migrän bestämt FÖR det är en viktig jobbdag imorrn .

Igår beställde jag sista ledet i resan ner till pappas 75 års dag om en vecka och då kom jag på att jag borde tänka ut nåt han blir glad över ! Ja choklad och kakor och tårta och böcker kanske .... Jag vet faktiskt inte :)

Ett halvår sen vi sågs - så en kram minst i ala fall :)

Kommentera inlägget här :