10 dagar sen sist...

publicerat i Allmänt;
Och vad har hänt
En tid av ömsom plusgrader och få minusgrader... Nästan otroligt om kung Bore tänker ge oss en vit jul .
Jular ska vara det eller så ska man åka till värmen !!
Ett halvår till midsommar snart
Det känns bra :)

Ska byta arbetslag efter jul och det känns lite tungt om jag resonerat klart med mig skälv vet jag inte men jag tror det!

Kan tänkas det blir toppenbra - definitivt lugnare där och sen kommer väl det inte kännas så viktigt eg

Alla Goa barn på min sida kommer jag sakna och lite off har jag varit över just det

Sen vet jag att det går över :)

Andra saker löser sig ofta över tid oxå ...

Igår kontaktade jag min läkare - medicinerna mot högt blodtryck och hjärnstressen är snart slut...

Den senare skulle jag vilka fasa ut eller byta ut ... Gillar inte viktuppspeeden och neutraliserad sexlust som bieffekter !

Jag vill ju bara kunna sova och ha lite mindre värk i kroppen - de 15 extra kilona jag lagt på mig pga medicinen ger mig då inte mindre värk !!! Bläääää

Så 2014 får bli hälsovården oxå - mer motion - fortsätta jobba 75% och slussa bort mediciner om jag kan ...

Och så kommer andra överraskningar att ske oxå :)

Nu verkar strax Ipren och jag kan somna från värken av väderombytet ... Good seeyaa

Kommentera inlägget här :