Njuter av att känna migränen lyfta sakta

publicerat i Allmänt;
Hemmadag och nya medicinen verkar vara på G att funka :)

Ropar hej sen vis av erfarenhet just idag

Glad ändå - jag är nästan alltid glad - vanligt glad- sällan euforisk men nöjd med livet... I stort!
Värk och glad är som motsatser i mångt och mycket ... Hatar all värk den jag vet vad den beror på - den jag inte vet ett dugg om - men många andra har det värre - jag ska ju inte dö tex :)
Jag har aldrig haft tid att vara sjuk
Kanske därför kroppen säger fan sluta härja ta det lugnt :)
Nu tar jag bättre hand om mig men långt ifrån duktig på det

Mål för november och december komma igång med träningen för endorfinkicken

Sååå hoppas jag att älsklingen inte behöver gå utan jobb i vinter för då får vi nya problem och leva med

Eller då får vi helt enkelt softa ner och ha köpstopp efter jul :)

Kommentera inlägget här :